Friday, May 20, 2011

Jadi budak sekolah balik..haish

Ingatkan sepanjang cuti sem 4 bulan ni, aku berpeluang menggantikan waktu tidur yang telah terkorban sepanjang peperangan, makan tanpa halangan, tengok movie tanpa gangguan emosi.

Tak pasal-pasal kena study balik subjek fizik yang asyik-asyik duk tanya pasal daya bertindak di seluruh bahagian, subjek kimia yang membabitkan tindak balas yang dah lama aku lupakan, subjek add math yang kadangkala buat aku tak tidur malam. 

nak tidur lena macam kucing ni....

Aku dah dapat rasakan kalu aku study balik ni, ulang balik SPM, boleh dapat straight A++ tuh..hahaha...
Kalah adik aku yang nak ambil SPM tahun ni...

Sebenarnya, aku ditugaskan untuk menjadi guru tuisyen tanpa bayaran di rumah. Alang-alang cuti 4 bulan, belajar la balik subjek tingkatan 4 dan 5. Dah lupa kot apa yang aku belajar 4-5 tahun dulu. Padahal Laplace Transform yang aku belajar sem lepas pun dah lupa... ngeng~~~

Kalau korang pandai, cuba selesaikan soalan ni... :D
p/s: Belajar baiki printer, baiki basikal..nak belajar apa lak lepas ni?

8 reader's comment(s):

black white said... [Reply to comment]

kalo ko pkai baju sekolah, mesti org ingt ko bdak sekolah gak. xde sape syak ko bdak u. haha

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

@orang biasa

haha..nanti aku nak wat la...

HALIM said... [Reply to comment]

Best la kalau dapat jadi budak sekolah balik!!! ^_^

aishareoils said... [Reply to comment]

pasni baiki tb la plak!haha

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

@HALIM
best ke? hmmm......

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

@Ecah Enot
haha..best2..idea yg bernas!

cik azeya said... [Reply to comment]

huu sedih mengenangkan diri yang tak pernah dapat result bagus. nape anyyss tak ajar kite dulu2. -_-

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

@cik azeya

uish..result anyyss pun biasa2 je la..xpenah pun dpt straight A..kite sama2 belajar ea.. :)

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...