Monday, May 9, 2011

Isu hangat hari ini

Harga gula naik dari RM2.10 sekilogram kepada RM2.30.
Ada dakwaan pihak tertentu ingin jadikan agama
Kristian sebagai agama rasmi.
Media Britain mendakwa air zamzam di Mekah tercemar.

Sumber: Utusan Malaysia

7 reader's comment(s):

nik lan nik mat said... [Reply to comment]

statement gula tu x kesah lagi..tp da masuk bab agama ni cm bengang sikit..nak kene dorg ni

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

lan~hmm...mcm2 hal skg ni..dgn isu rasis,dgn isu agama..xpernah puas dgn tolak ansur dari kita...

IQ = Iez Qis said... [Reply to comment]

soal agama yang dikatakan menjadi agama rasmi tu adlah isu terkini...DAP dikatakn mau menguasai malaysia di samping menguasai pulau pinang skrg....

org melayu patotnye bersatu menentang hal seperti ini tapi bila dilihatkan ada yang membangkang kerajaan, macam mana kita nak membanteras isu seperti ini...bak kata orang, tak kira parti mana pn, bila bersatu, kita akan jadi kuat, menentang penjahat~~

sekian itu shja ulasan IQ...

byk lagi yg boleh dirungkai...tapi kebanyakan remaja sekarang lebih memilih untuk menutup mata, dan biarkn semua ini berlaku sendiri...bila da terjadi, mula nak salahkan org laen~~ yang penting kesedaran dlam diri dan tggugjwab tu~ kan?

da2..cukup! haha!

Sofia Mazlan said... [Reply to comment]

minyak pun hari tu baru naik. haihh

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

IQ~tak berani nak komen pasal politik kat m'sia ni..politik kotor..apapun,ulasan anda yg pnjg itu cukup menyentuh perasaan..

sofia~sume harga barang naik..takut inflasi jek....

saya Shew said... [Reply to comment]

memang isu hangat kot. dunia.

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

shew~hangat2...

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...