Sunday, March 13, 2011

tak puas hati!! huh..

SKK Nite 2011: A Memories to Remember 
(kalau ada kesalahan tatabahasa di situ,ampun maaf dipinta. 
dah memang temanya camtu..)

sepanjang malam tuh, 
memang grand sangat, 
kena dengan tema wedding, 
hiasan dewan lengkap dengan cupid,love 2, 
aku ingat valentine, 
rupanya wedding..hehe.. 

senior-senior tahun 3 dan 4 
memang pakai mengikut tema, 
macam pengantin betul, 
ada yang pakai sedondon macam Kak Iena dan Afiq
sumenya cantik-cantik,segak-segak belaka, 
persembahan yang menarik, 
intipati persembahan yang cukup 
berkait rapat dengan tema makan malam tuh. 

Tercalon untuk
Anugerah Pelajar Paling Berprotokol,
Nape tak untuk pelajar paling comel ka,
paling sopan ka?
hehehe...
Okey..aku tau muka aku sesuai
untuk gelaran nerd kan?

cuma aku tak puas hati 
bila waktu aku nak makan, 
"Anis, jom. jap agy kite wat persembahan," 
"Dengan segala hormat dijemput saudari 
Anis Syazwani untuk mengiringi ............." 
dan sekali lagi, 
"Dijemput saudari Anis Syazwani untuk mengiringi 
................................" 
Mengapa? mengapa? 
Aku tak puas makan wei.. 
Bayar mahal-mahal tapi tak abis makan, 
Sahabat-sahabat lain tak puas hati
sebab ada yang sakit perut gara-gara
makanan malam itu,
tapi aku tak pulak.... :-p

Mak kata "takpe la kak,dah jadi orang kuat,
sabar je la,"
Takpe..tahun depan,aku nak makan puas-puas..

p/s: sampai kat UTM,pukul 1.30 pagi,pun masih lapar lagi....

9 reader's comment(s):

Aizuddin said... [Reply to comment]

hahaha....i2 ler...mkn x ajak ak...

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

haha...nti aku ajak ko ea...nak dinner katne lak? hotel 5 bintang ka?? :p

Miss Yop.. said... [Reply to comment]

ala ciannyer adik akak sorang nie...hehe

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

pe bley wat kak...bak kata mak,org kuat

wawan said... [Reply to comment]

len kali b4 makan bace doa...kalu cm kes ko,ko xsmpt mkn pon ko akan kenyang..insyAllah..hahahah

ainur said... [Reply to comment]

fewit..orang penting selalu busy. =p

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

wawan:ala..mcm la selama ini aku xbaca doa..4 kali aku baca doa makan tau...:p
ainur: haha..xde la...biasa2 jer

dimitar bertabov said... [Reply to comment]

kau dedikasi sgt dgn watak pengawas kau tu. excited berlakon

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

huih...semangat sgt...kata2 pengetua memang terkena kat pengawas sendiri

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...