Tuesday, March 8, 2011

rindu la kat adik

Hari ini pecahkan rekod..
Call mak lama-lama..
rindu kat mak, abah, adik2..
Kalau kat rumah, tak sah kalau tak gaduh..
Bila dah jauh, tak sah kalau tak rindu..
Bila rindu, tengok la kenang-kenangan
kat dalam henset yang tak seberapa tuh..
Cukup menggamit memori
walaupun tak dapat tengok sendiri
mak yang makin comel,
abah yang makin hensem,
Labby yang makin gemuk :p
adik yang makin matang..


Bila sebut pasal adik,
anak lelaki tunggal dalam 3 adik-beradik,
tahun ni umur dia 11 tahun,
pemain bola baling sama macam akak dia ni,
trademark die, "adik tak minat la!"
sekali pandang macam perempuan,
sebenarnya lelaki..
yang selalu layan akak dia ni
macam kawan sekolah dia,
selalu cite pasal anime, kereta,
sains, video game...
antara yang selalu demand macam-macam,
tapi mak kata,
sekarang dia dah puas hati dengan apa yang ada..
caya la dik!!


masa darjah 2..

the latest view from me...

bukan calang-calang pemain boling. Pesaing terdekat dalam pungutan mata..
p/s: selalu cakap dengan dia pasal unit operation..haha

6 reader's comment(s):

wawan said... [Reply to comment]

sama ada adik ko hebat atau pun ko mmg xhebat dlm kancah sukan per bolingan.haha

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

cett..aku sedar sape aku wawan.. :p

ainur said... [Reply to comment]

comel nye adik kau. (:
skuj gak eh?

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

tgk la adik spe..haha
dulu skuj..
skg kt melaka

ainur said... [Reply to comment]

ecece...akak die lagi comeeeeelll. (:

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

tau...ekeke....

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...