Monday, March 28, 2011

Segmen cikgu bertanya: best ke couple?



Moshi moshi!! Ikage desu ka? Haik. genki desu..maaf..tiba-tiba keluar jepun la kat sini. Disebabkan Anyyss Shuhaimi budak skema (baru mengaku skema.. ^_^), jadi kena la jawab pertanyaan cikgu suraya ni. kan cikgu?


Kamu couple ke tak?
Err...dengan sejujur-jujurnya dan seikhlas-ikhlas hati, saya mengaku saya ada couple. Bukan niat nak berbangga-bangga sebab ramai yang ada couple, dan sebenar-benarnya saya malu nak mengaku saya ada couple...


Kalau couple, ce citer sikit cam ne detik2 perkenalan...dan dah berapa lama couple?
Kami mula kenal sejak dari tahun pertama dan masa first year, semua seksyen telah ditentukan dan kami belajar hampir kesemua subjek semester tersebut dalam seksyen yang sama. Gerak-geri, perlakuan, kata-kata, gelak ketawa. Dari mata dan telinga, turun ke hati. Nama si dia, saya malu nak cerita walaupun hampir semua orang tahu. Sebenarnya saya pun tak tahu bila couple.. hee~~


Best ke couple?
Ada ke soalan ni cikgu? Mungkin bagi sesetengah orang, couple tu best. Bagi saya, jangan sesekali cuba menjerumuskan diri anda ke kancah ini. Nanti banyak sakit hati, banyak berendam air mata, emosional je. Jawapan saya, entah...hee~~~


Pernah gaduh besar?
Tak pernah rasanya. Tapi pernah satu ketika, 7 kali seminggu kami berbalah pendapat. Memang seminggu tuh tak baik la. Lagipun, saya suka cari gaduh. Mujur dia tak..hee~~


Apa harapan korang pada gf/ bf ataupun bakal bf /gf korang?
Seandainya si dia membaca entry ini, bila mahu masuk meminang?? ^_^


Nak tag nabil sofi, izyan balqis dan ainur..
kalau mau join,klik banner atas tuh...
p/s: Sila ignore entry ini setelah anda habis membaca. terima kasih..

2 reader's comment(s):

Izyan Balqis said... [Reply to comment]

huhu~ kena tag plak..kalau ada mse IQ buat yer~~ hehe..nice new template blog~

Anonymous said... [Reply to comment]

sangat menarik, terima kasih

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...