Monday, December 13, 2010

Gigi oh gigi~~~

______________________________________________________________________


Usia dah nak mencecah 20 tahun, tapi aku masih ada gigi susu lagi....waaaaa~~~~~~
siapa sangka???memang sesuai dengan perangai ala kebudak-budakan...hahaha.....
Pada pagi 13 Disember 2010, siapa sangka pada mulanya hajat cuma nak cek gigi jek..tengok-tengok gigi gua kena cabut daa.. Aku masih punya 3 gigi susu. 1 dah rosak, kena cabut, tinggal lagi 2... lepas ni kalau amik gambar, aku tak nak senyum tunjuk gigi, tak cukup gigi di bahagian depan,so,tak boleh tunjuk kat orang. nak cakap pun kena cover bahagian gigi yang kena cabut tuh..doktor siap mengesyorkan aku rawatan Orthodontik gara-gara susunan gigi yang jarang. kena pakai pendakap gigi la lepas ni..

gigi besi...waaaa~~~~
Tak pasti la sama ada aku akan buat rawatan Orthodontik tuh...kena tunggu beberapa tahun dulu, kena ada duit, kena tahan sakit, kena berdisiplin jaga gigi,baru dapat gigi yang cantik...ngee~~~
Lepas ni,kena buat rawatan susulan. nak gigi yang cantik..tak sabarnya walaupun aku dah rongak kembali.... =)


Sekian....


______________________________________________________________________

2 reader's comment(s):

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...