Saturday, October 23, 2010

Permulaan minggu yang sibuk..

Assalamualaikum wbt....
Dah lama dah xpos kat blog ni...
dah bersawang dah...

Menjelang 18 Oktober 2010,bermulanya
kesibukan buat diriku pada minggu lepas.
UTM menerima kunjungan mesra daripada
delegasi Badan Eksekutif Mahasiswa
Universitas Gadjah Mada.
Mereka menginap di Scholar's Inn,KP.
Mula2 aku tertanya2 gak..camne
nak g KP ni??mujur akak kesayangan aku
ada..terima kasih kak aida..

berbekalkan motor kak aida,
aku bersama-sama kak aida
meluncur dgn motosikal beliau
menuju ke KP
ketibaan kami disambut oleh
saudara Mohamad Ariff bin Makhfudz
dan Ng Kemp Hoo...
hahahaha....
kami bukan delegasi yang disambut..
jeng3......

aku,kak aida,ariff,kemp,din
menanti dan terus menanti
xmuncul2 gak
delegasi2 ni
haish......

mengikut tentatif yg aku dpt
mereka dijangka tiba di utm
pada pukul 6 ptg
rupa-rupanya
baru mendarat di singapura
pada pukul 6 ptg
aiseh......
lama gila tggu
kesian rumetku yang sentiasa
menanti perkembangan aku....hahahaha
delegasi2 bem ugm
sampai kat utm pada pukul 10.30 mlm
lama ke xlama kami semua tunggu.....
haish.....

seramai 20 org delegasi bersama pengiring..
aku pun terpaksa la
menukar cara berkata-kata
daripada cakap melayu
kena la cakap indon...
masalah bagi aku
mereka bukan guna bahasa nasional indonesia
tapi bahasa indonesia dengan dialek djogja
pening gak aku kat c2....

Amik masa gak nk fhm
apa yang mereka cakap...
smpai ada yg kena cakap bi
dgn aku....
hahahaha.....
nama je 1 nusantara
1 bumi melayu
tapi hampeh
aku tak faham
apa yang mereka cakap..
disebabkan penantian ini,
diskusi bi aku terpaksa dibatalkan..

sekian dari aku..
nanti aku sambung lagi ek.....

wassalam...

0 reader's comment(s):

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...