Saturday, October 9, 2010

Puas!!!

Salam dan selamat pagi...

selepas berakhirnya 8 hb Oktober 2010,memang hati ni rasa sangat puas.
Test fluid buat aku rasa teruk,menyebabkan aku mengambil keputusan belajar oc pada hari rabu smpi la ke hembusan nafas terakhir (sebelum test oc aku semput sebab cuak sgt...hahaha!!!)
xpe2..test oc dah berakhir.dan aku kini berada di samping keluarga yg tercinta..
pe lagi??kt rumah la..Pengkalan,Alor Gajah..
puas sehingga tak terkata bile dapat menjejakkan kaki
ke bumi Melaka...walaupun aku bukan org Melaka, tapi syg r kat Melaka...

habis jer test oc,terus balik bilik..tunaikan solat maghrib,kemas barang..
mohamad dzulfadzli tolong hantarkan ke sri putri..
terima kasih yang tak terhingga wat mohamad dzulfadzli yang telah bersusah payah membelikan tiket bas,menghantar aku ke sri putri, dan yang paling membuat aku terharu, teman aku sampai aku naik bas...

terima kasih awk..hehe..

dah3..jiwang2 lak ai mlm2 ni..
moga hari sabtu ni jadi hari yang lebih baik dari hari2 yang sebelumnya..
Insya-Allah..

daa....Mata ne!! Salam..

0 reader's comment(s):

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...