Monday, November 1, 2010

Miss my family!!

Assalamualaikum....
Hai semua..

1hb November 2010, hari pertama bagi minggu ulangkaji
atau lebih dikenali sebagai "study week". Selalunya,
kebiasaannya sejak dari matrikulasi lagi sampai semester 1
tahun 2,aku memang tak balik ke rumah. Kononnya nak
dapat ketenangan belajar kat UTM. Padahal, sebenarnya
study week macam tak ada erti bagi aku. Tak tau la kenapa.
Kalau ikutkan dari sem lepas, aku main game sampai larut malam,
tengok movie la,online la...Sem ni pulak sibuk dengan siapkan 
assignment energy balance,bi...entah bila nak siap ea??

Sebenarnya dalam sibuk-sibuk kat sini, teringat mak,abah,
adik-adik kat rumah. Sihat ke tak diorang, cukup makan ke tak?
(Padahal lebih dari cukup...hahahaha!!!)
Rindu kat mak abah. Kalau aku kat rumah, macam-macam 
cerita yang aku dapat tau.(Akak je yang tau,adik-adik tak tau..hehehe)
Mak abah suka bercerita. Kalau cerita kat adik aku, Anis Syafiqa aka Labby,
memang die tak faham la. 

Aku kat rumah memang dengar sume orang bercerita la. Daripada mak ke abah,
abah ke Labby, Labby ke Haiqal..Memang aku akan jadi pendengar yang baik
r kat rumah 2. Labby tak habis-habis dengan cerita selebriti-selebriti,
susahnya amik sains tulen, baju berjenama, kasut berjenama dan 
sume yang berjenama la...tapi die tak heran pn dengan gucci,LV,CK..
yang die nak adidas,nike...tak faham betul dengan adik aku ni..

Kalau Haiqal lak, memang tak sah kalau tak wat aku membebel kat rumah tu.
 Amik alih tugas mak aku lak..hehe...
Walaupun Haiqal tu nakal, tapi suka berbual dengan die. Kebanyakan 
benda yang aku suka,die suka. Antaranya, Naruto, Bleach, Avatar, 
games..Maher Zain pun die suka..jangan main-main..
adik aku yang 10 tahun 2 pun tau nak hayati 
lagu Maher Zain. terbaik la adik!!

Kalau abah lak, memang best dapat berkongsi isu-isu terkini.
Kisah pasal saham la, kereta la, karier la,politik la..
Oppss!! aku tak berpihak pada sesiapa..
Memang best la kalau berborak dengan abah. Yela,
abah tu workaholic. Banyak pengalaman die..
Kalau nak diikutkan, aku rapat dengan sume 
ahli keluarga aku walaupun Labby tu anti-Haiqal..
hahaha...Anak sulung kena rapat dengan sume..


Rasa nak balik tapi mak suruh duk kat UTM,
study. Raya Haji nanti baru balik. 
tak sabar nak tunggu raya haji.
boleh balik rumah....yey!!!!


Always miss u mak,abah,Labby,Haiqal..
Wanna hug u'all...
Always love u'all...

0 reader's comment(s):

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...