Monday, November 1, 2010

Jangan la main terjah jer....

Ketika tengah sibuk menyelesaikan tugasan,
sambil2 2 biar jek facebook on9,
tiba2 pulak ada yang menyapa..


Dah la xbagi salam, tiba2 je;


anonymous: wei...ko masuk skul baru kan? best x skul 2?


aku: sape ni?


sambil2 2 cari la profile die.
tgk sape gerangan dak ni..


anonymous: ko dulu skul skuj kan?


aku : a'a.....ish..salah org ni... 
(xkan la dak yang lahir taun 1994 kata kat aku camtu)


anonymous : ko xkan xkenal kwn sdri kot..


aku : salah org ni....ni kwn anis syafiqa kan? ni kakak die...


anonymous : kang aku belasah ko kang!!! kwn sdri pn xkenal..
(garang lak ai..)


aku : betul...salah orang ni...cbe tgk profile pic 2 betul2...


anonymous : eh?? sori...tbe2 men terjah jer...anis xon9 ke??
(sah!!kwn sekolah adik aku dulu)


aku : xtau la..akak die kat utm,die kat melaka..ne la tau die on9 ke x...


langsung dak 2 off9...hahaha


lawak2...dah byk kali aku kena camni..
aku ni kembar adik aku ke?
xkan la xkenal kwn sdri kot...hahaha


disebabkan hal yg sebegini, aku mmg selalu off9 chat aku 2...
sebab mende2 camni la...haish


konklusinya, jangan main terjah jer..pastikan dulu sape org 2...
kalau x, free2 je "mempopularkan" diri..
hahaha!!!!


p/s: boleh wat segmen terjah pasni.... = )

3 reader's comment(s):

Tamar Hijau said... [Reply to comment]

hahahha.lawakk nyer....hehehehe

Tamar Hijau said... [Reply to comment]

memang muka adik ko ade mirip ko...hehehe

Anyyss Shuhaimi said... [Reply to comment]

tapi aku lagi comey la kinah...hehehe

Apesal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...