(kalau ada kesalahan tatabahasa di situ,ampun maaf dipinta.
dah memang temanya camtu..)
sepanjang malam tuh,
memang grand sangat,
kena dengan tema wedding,
hiasan dewan lengkap dengan cupid,love 2,
aku ingat valentine,
rupanya wedding..hehe..
senior-senior tahun 3 dan 4
memang pakai mengikut tema,
macam pengantin betul,
sumenya cantik-cantik,segak-segak belaka,
persembahan yang menarik,
intipati persembahan yang cukup
berkait rapat dengan tema makan malam tuh.
Tercalon untuk
Anugerah Pelajar Paling Berprotokol,
Nape tak untuk pelajar paling comel ka,
paling sopan ka?
hehehe...
Okey..aku tau muka aku sesuai
untuk gelaran nerd kan?
cuma aku tak puas hati
bila waktu aku nak makan,
"Anis, jom. jap agy kite wat persembahan,"
"Dengan segala hormat dijemput saudari
Anis Syazwani untuk mengiringi ............."
dan sekali lagi,
"Dijemput saudari Anis Syazwani untuk mengiringi
................................"
Mengapa? mengapa?
Aku tak puas makan wei..
Bayar mahal-mahal tapi tak abis makan,
Sahabat-sahabat lain tak puas hati
sebab ada yang sakit perut gara-gara
makanan malam itu,
tapi aku tak pulak.... :-p
Mak kata "takpe la kak,dah jadi orang kuat,
sabar je la,"
Takpe..tahun depan,aku nak makan puas-puas..
p/s: sampai kat UTM,pukul 1.30 pagi,pun masih lapar lagi....



